RSS
Facebook
Twitter

Pilates klub Ljubljana

Pred nekaj leti pa sem na internetu našla novo vadbo, ki se imenuje pilates. O tej vadbi sem zelo veliko prebrala in se poučila o vseh dobrih lastnostih inučinkih vadbe. Ker sem bila po vsem napisanem o vadbi pilatesa povsem navdušena, sem se vpisala na pilates. To so bili moji začetki pilatesa.Zamenjala sem kar nekaj društev in klubov, ker sem želela preizkusiti kako pilates poučujejo drugje. Hkrati pa sem želela začutiti utrip in strokovnost različnih inštruktorjev pilatesa. Prenehanje bolečin v hrbtenici, ki so me spremljale že od otroštva, izboljšanje telesne drže in dobro duševno počutje sopripomogli k temu, da sem tudi sama opravila licenco za pilates inštruktorja. Izkušnje sem nabirala v različnih klubih pri vodenju skupinske vadbe, kot tudi vodenju individualnih ur, za posameznike, ki jim bolj odgovarja vadba pilatesa samostojno z inštruktorjem. 

Z udeleževanjem različnih izobraževanj, delavnic o pilatesu in ostalih aerobnih vadbah, svoje znanje nehehno izpopolnjujem, saj želim svojim strankam ponuditi kar se da največ.